Pentru consumatori, ASF a înființat SAL-Fin

Date:

Este un mecanism gratuit de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL), prin care consumatorilor de produse și servicii financiare non-bancare li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor sau disputelor pe care le pot avea cu comercianţii atunci când se confruntă cu o problemă legată de un produs sau serviciu financiar non-bancar pe care l-au achiziţionat. 

SAL reprezintă posibilitatea de rezolvare extrajudiciară a unui litigiu apărut în relația contractuală dintre un consumator și un comerciant care refuză, sau amână nejustificat, rezolvarea disputei pe căi amiabile. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Urs semnalat în satul Colibași, comuna Iedera, cetățenii au primit alertă RO-Alert

Urs semnalat în satul Colibași, comuna Iedera.Miercuri seară, în...

APIA eliberează adeverințe pentru beneficiarii din zootehnie

 Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) eliberează...

Bacalaureat 2025, sesiunea vară-toamnă!  Primul examen are loc pe 4 august

Elevii care nu au promovat prima sesiune a examenului...

Noua versiune a aplicației InfoCons, instrumentul esențial pentru consumatori

Organizația pentru Protecția Consumatorilor InfoCons a lansat o nouă versiune a...