Pentru consumatori, ASF a înființat SAL-Fin

Date:

Este un mecanism gratuit de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL), prin care consumatorilor de produse și servicii financiare non-bancare li se oferă posibilitatea de soluţionare a litigiilor sau disputelor pe care le pot avea cu comercianţii atunci când se confruntă cu o problemă legată de un produs sau serviciu financiar non-bancar pe care l-au achiziţionat. 

SAL reprezintă posibilitatea de rezolvare extrajudiciară a unui litigiu apărut în relația contractuală dintre un consumator și un comerciant care refuză, sau amână nejustificat, rezolvarea disputei pe căi amiabile. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Evoluția prețurilor la asigurările RCA

Evoluția prețurilor la asigurările RCA (Răspundere Civilă Auto) în...

Previne incendiile, viața are prioritate! 

ISU Dâmbovița face apel la responsabilitate. Iată ce trebuie...

Ai grijă cu cine și ce vorbești online

Prin promisiuni și oferte false, traficanții îi ademenesc pe...

Polițiștii din nou la școală, printre elevi!

„Săptămâna Școală în Siguranță” este un eveniment organizat de...