Peste 200 de şcoli din întreaga ţară vor utiliza platforme educaţionale online, cu sprijinul experţilor e-learning CRED

În funcţie de evoluţia situaţiei actuale, pe fondul pandemiei cauzate de noul coronavirus, ar putea fi necesară o nouă trecere la cursurile sau evaluarea online. Aşadar, în cazul unui asemenea scenariu, şcolile din România vor avea nevoie de o infrastructură virtuală adaptată.
În urma analizei situaţiei platformelor educaţionale din unităţile de învăţământ pre-universitar de stat, la nivelul fiecărui judeţ, Ministerul Educaţiei şi Cercetării a demarat o amplă acţiune de sprijinire a şcolilor care nu deţin platforme educaţionale, astfel încât, dacă va fi cazul, învăţarea online să fie posibilă şi în cadrul acestor unităţi de învăţământ, în condiţii optime.
Astfel, în data de 17 august, zi în care a pornit oficial acţiunea, a fost iniţiată configurarea sistemelor educaţionale gratuite de tip GSuite şi Office 365 în 226 de şcoli din întreaga ţară.
Acţiunea este desfăşurată cu sprijinul echipei de experţi e-learning din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educaţie deschisă pentru toţi” – CRED şi a voluntarilor coordonaţi de „Şcoala de Valori”, fiind posibilă cu suportul tehnic al echipei Eduapps.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Dâmboviţa: 1010 de candidaţi la BAC 2020, sesiunea august - septembrie

Circa 1000 de candidaţi din Dâmboviţa s-au înscris în vederea susţinerii probelor din a doua sesiune (august – septembrie) a examenului naţional de bacalaureat 2020, începând de luni, 24 august.Din totalul de 1010 absolvenţi înscrişi, susţin probele scrise programate în săptămâna 24 – 27 august, după următorul calendar: 24 august […]