Modificări la regimul sponsorizărilor

Date:

Societăţile plătitoare de impozit pe profit pot efectua sponsorizări cu respectarea condiţiilor prevăzute din legea sponsorizării şi noile reglementări la Codul Fiscal.
Aceste sponsorizări reduc impozitul pe profit de plată cu procentul de 5 la mie din cifra de afaceri, fără a depăşi însă 20% din impozitul pe profit, iar cheltuiala cu sponsorizarea este nedeductibilă la calculul impozitului pe profit. În mod similar, microîntreprinderile pot efectua sponsorizări, ocazie cu care reduc impozitul pe venitul microîntreprinderii cel mult cu procentul de 20%.
Principala modificare fiscală constă în faptul că se elimină condiţia ca beneficiarul sponsorizării să fie o entitate autorizată cu un serviciu social licenţiat.
Pentru a putea fi aplicate facilităţile fiscale se introduce o altă condiţie, respectiv ca organizaţia fără scop patrimonial sau unitatea de cult să fie înregistrate într-un registru al beneficiarilor de sponsorizări, ţinut de ANAF. Acest registru este public şi legea enumeră şi condiţiile de înregistrare în registru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

GĂEȘTEANUL FLORIN TĂNASE VREA ÎN GHENCEA

FCSB a câștigat Supercupa României după ce a reușit...

5 secrete ale SEO on-page pentru afacerile locale

Când ai nevoie de un serviciu, ce faci prima...

Culori de ojă semipermanentă pentru orice ton de piele – Iată ce te avantajează!

Alegerea culorii perfecte de ojă semipermanentă nu ține doar...

Cum o firma curatenie Bucuresti creste productivitatea

Imaginează‑ți biroul companiei tale într-o zi aglomerată: documente împrăștiate...