Miercuri, 19 iulie, reprezentantul instituției Avocatul Poporului acordă audiențe la Târgoviște

Date:

Reprezentantul instituției Avocatul Poporului – Biroul Teritorial Ploieşti vine miercuri, 19 iulie 2023, la Târgoviște. Acesta va acorda audienţe gratuite cetăţenilor din judeţ şi va primi petiţiile acestora, între orele 10.00 şi 14.00. Activitatea se va desfăşura biroul din sediul CJD.

Pentru operativitate, dar și pentru respectarea unor măsuri de siguranță medicală, se recomandă persoanelor interesate ca la momentul acordării audienței să prezinte o cerere din care să rezulte pe scurt problemele cu care se confruntă, precum şi documente justificative, în copie.

Totodată, cetăţenii care doresc să se adreseze instituției Avocatul Poporului Biroului Teritorial Ploieşti pot transmite cererile şi prin poştă, pe adresa biroului din municipiul Ploiești, B-dul Republicii nr. 2-4, intrarea H, etajul I, camera 155, județul Prahova sau prin e-mail pe adresa avpprahova@avp.ro. Programul de audiențe la sediu și de dispecerat este următorul: luni-miercuri în intervalul orar 10.00-14.00, marți și joi în intervalul orar 12.00-16.00″, transmite instituția.

Avocatul Poporului este o autoritate publică autonomă și independentă față de oricare altă autoritate publică din România și are ca scop apărarea drepturilor şi libertăţilor persoanelor fizice, în raporturile acestora cu autorităţile publice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Evoluția prețurilor la asigurările RCA

Evoluția prețurilor la asigurările RCA (Răspundere Civilă Auto) în...

Previne incendiile, viața are prioritate! 

ISU Dâmbovița face apel la responsabilitate. Iată ce trebuie...

Ai grijă cu cine și ce vorbești online

Prin promisiuni și oferte false, traficanții îi ademenesc pe...

Polițiștii din nou la școală, printre elevi!

„Săptămâna Școală în Siguranță” este un eveniment organizat de...