Au trecut doi ani de la vizita de lucru efectuată în Dâmboviţa de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, aflat pe atunci la primul mandat şi nu s-a întâmplat mai nimic. Exceptând sancţionarea şefului de gară de la Titu, nu s-a concretizat niciuna din promisiunile în materie de infrastructură de transport iar de priorităţile stabilite împreună cu conducerea judeţului, domnul ministru cu siguranţă a uitat ori le-a tras pe linie… moartă. Era vorba, între altele, despre efectuarea de lucrări în regim de urgenţă la podul de la Pucioasa, peste Bizdidel, de podul peste râul Ialomiţa, de la ieşirea spre Moţăeni ori repararea pasarelei peste calea ferată de pe DN 61, din Găeşti.
În legătură cu acest ultim obiectiv, vital pentru accesul la Autostrada A1, o întrebare a fost adresată şefului de la Transporturi de către deputatul liberal Cezar Preda. Acasta s-a adresat în scris lui Răzvan Cuc, prezentând situaţia gravă de la Găeşti, unde starea proastă a pasarelei pune efectiv în pericol traficul rutier.
Răspunsul primit, la mai bine de o lună de la transmiterea întrebării pe canalele oficiale, este însă extrem de evaziv, fără termene clare pentru rezolvarea problemei: „DRDP Bucureşti a întocmit documentaţia de proiectare, aceasta aflându-se în prezent pentru avizare în Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR. După urmarea paşilor legali necesari unui asemenea proiect, urmează să fie atribuit contractul în vederea demarării lucrărilor în cel mai scurt timp posibil”. Au trecut aproape patru luni de la acest răspuns în clasicul limbaj de lemn iar proiectul continuă să fie blocat pe undeva, prin „cotloanele” ministerului.
Răspunsuri evazive, lucrări la Sfântu’ Aşteaptă
Date: