„În prima lună de la implementarea sistemului care vizează digitalizarea activității administrației publice locale târgoviștene, peste 18.000 de acte au fost semnate digital la Primăria Târgoviște!
Astfel, este implementată investiția cu titlul ”Servicii de integrare și dezvoltare pentru digitalizarea activității Primăriei Municipiului Târgoviște”, iar în linii mari, aplicațiile proiectului au în vedere următoarele registratură electronică automatizată; arhivă electronică automatizată; implementarea unui circuit electronic al documentelor, semnătură electronică și identitate electronică”- a anunțat primarul Cristian Stan.
Ultima etapă, a cărei implementare va debuta la începutul lunii viitoare, este reprezentată de relația online cu cetățenii, indiferent că este vorba despre aspecte care țin de urbanism, taxe și impozite locale, stare civilă, etc. Practic orice tip de cerere va putea fi depus și soluționat online, fiind generat un ecosistem digital inter-instituţional, interconectat si interoperabil, pentru asigurarea accesului online la serviciile gestionate de primărie;
Valoarea proiectului este de aproximativ 4.000.000 lei, iar finanțarea a fost asigurată prin fonduri europene, în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA).