MUGURII COLINDELOR – FESTIVAL INTERJUDEŢEAN DE COLINDE

0 0

colindatoriŞcoala Gimnazială Ani-noasa, Grădiniţa „Muguri de anin” organizează cea de a cincea ediţie a Festivalului Interjudetean de Colinde „Mugurii colindelor”, un proiect educativ extraşcolar. Aceasta va avea loc la Centrul Cultural Ani-noasa, pe data de 20 decembrie.
Fiecare unitate şcolară sau preşcolară se poate prezenta la festival cu un singur grup, de maximum 8 copii. Grupul va pregăti 3 colinde specifice zonei de provenienţă. Copiii vor fi îmbrăcaţi în costume populare specifice zonei pe care o reprezintă. Colindele vor fi interpretate fără acompaniament muzical. Grupul nu va avea dirijor şi va fi însoţit de o singură persoană.
Prezentarea programului se va face în ordinea înscrierii. În cadrul Secţiunii B -Simboluri de Crăciun – elevii/ preşcolarii şi cadrele didactice vor realiza creaţii cu tema „Simboluri de Crăciun”.
Conţinutul acestora va reliefa gândirea, fantezia şi potenţialul artistic al autorului. Creaţiile pot lua forma colajelor, felicitărilor, ornamentelor, podoabelor de pom confecţionate din materiale din natură. Se poate folosi orice tehnică de lucru. Va fi amenajată o expoziţie cu lucrările primite şi va fi împodobit bradul festivalului. Vor fi trimise maximum 2 lucrări reprezentative/cadru didactic/elev/preşcolar.
Lucrările practice vor fi expediate pe adresa grădiniţei până pe data de 13 decembrie 2013, cu menţiunea „Pentru festival”, în vederea împodobirii bradului festivalului în incinta Centrului Cultural din Aninoasa. Lucrările vor fi etichetate cu următoarele date: numele şi prenumele autorului, numele şi prenumele îndrumătorului (pentru preşcolari şi elevi), unitatea şcolară de provenienţă, denumirea lucrării. În cazul participării indirecte, în colet se va afla şi un plic autoadresat şi autotimbrat cu adresa unde să se trimită diploma de participare. În caz contrar, organizatorii nu îşi asumă neprimirea diplomelor. Lucrările nu se returnează. O unitate de învăţământ poate participa la ambele secţiuni. Se primesc înscrieri de la unităţi de stat şi particulare. Se încheie protocol şi acord de parteneriat, la solicitarea participanţilor. Vor primi diplome de participare doar îndrumătorii grupului – secţiunea A şi ai colectivului de elevi/preşcolari -secţiunea B. Nu se percepe taxă de participare. Festivalul se va desfăşura prin participare directă (secţiunea A) şi indirectă (secţiunea B).
Elemente de noutate la cea de-a cincea ediţie: primirea şi prezentarea grupurilor participante la secţiunea A: în ziua festivalului (20 decembrie 2013), în intervalul 9.00 – 9.30, la Şcoala Gimnazială Aninoasa, parada portului popular al colindătorilor, în intervalul 9.30 – 10.00 – deplasare la Centrul Cultural Aninoasa, fiecare îndrumător de grup va purta o plăcuţă de dimensiunea 40 cm / 30 cm, cu denumirea unităţii de învăţământ şi a localităţii de provenienţă.
Termenul limită de înscriere este 13 decembrie 2013.

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

VIDEO. Vizită de lucru pe şantierele de lucrări la infrastructura rutieră din Răzvad şi Brăneşti

Intrastructura rutieră, după cum ştim, reprezintă cartea de vizită a oricărui judeţ şi a oricărei localităţi. Având în vedere premizele imediate ale dezvoltării şi comasării regionale, precum şi rolul important al comunelor în imaginea şi strategia de dezvoltare a judeţului Dâmboviţa, dezvoltarea infrastructurii rutiere a localităţilor este de maximă importanţă […]