Vineri, 19.10.2018, începând cu ora 12.00, la sediul Direcţiei Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti se va desfăşura o întâlnire cu contribuabilii care va avea tema „Case de marcat – facilităţi, obligaţii, termene”. Operatorii economici care au obligaţia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt aşteptaţi în strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialiştii ANAF vor răspunde la întrebările legate de tema sesiunii de asistenţă.
Înscrierile se fac, în limita locurilor disponibile, utilizând Formularul de contact de pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare -în etapa pre-operaţionalizare registru.
Întâlnire cu contribuabilii pe tema caselor de marcat electronice
Date: