Îmbunătăţirea modului de interacţiune dintre cetăţeni şi angajaţii primăriei Răzvad

0 0

Administraţiile eficiente pun pe primul loc, în obiectivele lor, dezvoltarea serviciilor pentru cetăţeni, oferirea de informaţii de calitate, consistente şi actuale, în forme cât mai prietenoase oricărui cetăţean, indiferent de nivelul lui de instruire, şi deopotrivă, crearea instrumentelor necesare participării active a oricărui cetăţean la deciziile administrative care îl privesc. Şi administraţia locală de la Răzvad,condusă de primarul Emanuel Spătaru şi viceprimarul Ionela Şerban, a demarat o amplă acţiune de îmbunătăţire şi modernizare a modului de interacţiune dintre cetăţeni şi angajaţii primăriei.
Relaţia dintre administraţia publică şi cetăţeni a fost întotdeauna una destul de controversată, ambele părţi având destul de multe lucruri de reproşat. În plus birocraţia excesivă, mersul greoi al procedurilor administrative, lipsa de profesionalism în relaţiile cu publicul, aglomeraţia, erorile umane, lipsa de informare în rândul publicului sunt în mare, problemele care intervin în această relaţie administraţie-cetăţeni. Drept urmare, toţi cetăţenii din Răzvad sunt consultaţi prin completarea unui chestionar cu şase întrebări. Astfel, primarul Emanuel Spătaru va putea consulta răspunsurile şi sugestiile răzvădenilor şi va evalua, respectiv va dispune măsuri pentru îmbunătăţirea modului de lucru al angajaţilor din primarie cu publicul.

„Dragii mei,
Pentru că vreau să îmbunătăţim modul de lucru dintre dumneavoastră şi angajaţii primăriei, de astăzi, veţi găsi la intrare un scurt chestionar care mă va ajuta să evaluez şi să îmbunătăţesc modul de lucru al colegilor din primărie!
Pentru a face lucrul acesta, am nevoie de ajutorul dumneavoastră, completând acest formular!
O zi frumoasă!!!”, acesta este mesajul primarului Emanuel Spătaru, transmis răzvădenilor.
Promptitudine, transparenţă şi calitate, sunt cele trei criterii pe care pune mare accent administraţia locală de la Răzvad în vedere îmbunătăţirii modului de lucru dintre cetăţeni şi angajaţii primăriei.
De aceea, accesul neîngrădit al cetăţenilor la informaţia de interes public şi servicii de calitate prin participarea lor la luarea deciziilor sunt considerate două dintre premisele cele mai importante ale unei administraţii responsabile.

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

167 de cabinete noi pentru administrarea vaccinului de la compania Pfizer/BioNTech

167 de cabinete noi au devenit operaţionale pentru imunizarea cu vaccinul produs de compania Pfizer/BioNTech, în 13 judeţe din ţară şi la nivelul municipiului Bucureşti. Vaccinarea efectivă a persoanelor programate se realizază în aceste centre, începând de marţi, 23 martie a.c.Distribuţia acestora este următoarea: Municipiul Bucureşti – 54 cabinete; Arad […]