Potrivit ISJ Dâmbovița, după afișarea rezultatelor inițiale la Evaluarea Națională, au fost depuse 256 de contestații la limba și literatura română și 222 de contestații la matematică.
Lucrările au fost reevaluate digitalizat la nivel național. iar la media finală au fost înregistrate numai două diferențe mai mari de 1 punct, însă majoritatea notelor au fost modificate la diferențe mici (sub 50 de sutimi în plus sau în minus). La limba și literatura română s-au înregistrat șapte diferențe mai mari sau egale cu 1 punct. La matematică nu s-au înregistrat diferențe mai mari sau egale cu 1 punct.
După contestații, 2471 de candidați au obținut medii mai mari sau egale cu 5 (cinci), rezultând o rată de promovare de 68,45%, în creștere cu 0,25% comparativ cu rezultatele inițiale (68,20%). Un elev a obținut nota 10 (zece) la ambele probe, absolvent al Colegiului Național Ienăchiță Văcărescu.
La disciplina limba și literatura română, dintre cei 3625 de elevi care au susținut proba, 2857 de elevi au obținut medii mai mari sau egale cu 5 (cinci), rezultând o rată de promovare de 78,81%, în creștere cu 7,67% comparativ cu evaluarea inițială (71,14%). Dintre aceștia 7 elevi au obținut nota 10 (zece), iar 507 elevi au obținut note între 9,00 – 9,99 ( 13,99%).
La disciplina matematică, dintre cei 3615 elevi care au susținut proba, 2315 elevi au obținut medii mai mari sau egale cu 5 (cinci), rezultând o rată de promovare de 64,04%, în creștere cu 0,11% comparativ cu evaluarea inițială. Dintre aceștia 14 elevi au obținut nota 10 (zece), iar 217 elevi au obținut note între 9,00 – 9,99 ( 6%).