Cum obțineți repararea, înlocuirea sau rambursarea bunurilor?

Date:

Perioada de garanție de 2 ani, reglementată de Uniunea Europeană, începe de îndată ce primiți bunurile. Dacă un defect devine evident în termen de 1 an de la livrare, nu trebuie să dovediți că acesta exista la momentul livrării. Se presupune că a existat, cu excepția cazului în care vânzătorul poate dovedi contrariul.

 Puteți cere vânzătorului să repare sau să înlocuiască produsul, să vă reducă prețul sau să vă dea banii înapoi dacă repararea sau înlocuirea nu este posibilă.

 În unele țări din UE, această perioadă poate fi de 2 ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

SMS-uri false date în numele Poștei Române

 Poșta Română avertizează că se dau SMS-uri false în...

Cea de-a 44-a ediție a concursului național ”Educație Rutieră – Educație pentru viață” la Târgoviște

Concursul național ”Educație Rutieră – Educație pentru viață”, organizat...

APIA va finaliza plățile restante până pe 16 octombrie

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) depune...

Regres în turismul dâmbovițean

Datele communicate de Direcția Județeană de Statistică pentru luna...