Cum obțineți repararea, înlocuirea sau rambursarea bunurilor?

Date:

Perioada de garanție de 2 ani, reglementată de Uniunea Europeană, începe de îndată ce primiți bunurile. Dacă un defect devine evident în termen de 1 an de la livrare, nu trebuie să dovediți că acesta exista la momentul livrării. Se presupune că a existat, cu excepția cazului în care vânzătorul poate dovedi contrariul.

 Puteți cere vânzătorului să repare sau să înlocuiască produsul, să vă reducă prețul sau să vă dea banii înapoi dacă repararea sau înlocuirea nu este posibilă.

 În unele țări din UE, această perioadă poate fi de 2 ani.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Mașină de familie sau mașină sport?

Fiecare șofer are visuri diferite atunci când vine vorba...

După „gerul Bobotezei”, la Târgoviște au înflorit ghioceii!

Pentru al doilea an consecutiv, la Târgoviște primii ghiocei...

ITM Dâmbovița: Negocierea colectivă este obligatorie la nivelul unităților care au cel puțin 10 angajați

Pe parcursul trimestrului IV al anului 2024, Inspectoratul Teritorial...

Anvelopele de iarnă, siguranța pe drum în sezonul eece

În contextul condițiilor meteorologice din sezonul rece, Registrul Auto...