Consiliul Judeţean Dâmboviţa, prezent la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară 2021

Consiliul Judeţean Dâmboviţa, alături de Primăria Oraşului Pucioasa şi Complexul Naţional Muzeal „Curtea Domnească” Târgovişte, participă şi anul acesta la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară, ce se desfăşoară în perioada 18 – 21 februarie 2021, în format virtual, pe o platforma special creată.
Târgul de Turism al României rămâne unul dintre cele mai prestigioase evenimente, care promovează atât agenţiile de turism din ţară, cât şi principalele puncte de atracţie din fiecare judeţ. In cele patru zile de târg, vizitatorii standului virtual al Consiliului Judeţean Dâmboviţa vor afla informaţii despre atracţiile turistice din judeţ şi posibilităţile de petrecere a timpului liber. Printre obiectivele promovate se numără cele 16 muzee şi case memoriale din cadrul Complexului Naţional Muzeal Curtea Domnească Târgovişte (Palatul Brâncovenesc de la Potlogi, Peştera lalomiţei, Curtea Domnească din Târgovişte, Turnul Chindiei, Casa Atelier „Gabriel Popescu” din Vulcana Pandele, Muzeul de Artă, Muzeul Evoluţiei Omului şi Tehnologiei în Paleolitic, Muzeul „Casa Romanţei”, Casa Atelier „Gheorghe Petraşcu”, Muzeul de Etnografie şi Folclor Pucioasa, Muzeul Tiparului şi al Cărţii Vechi Româneşti etc) dar şi facilităţile oferite de staţiunea balneoclimaterică de interes naţional Pucioasa.
Primii 50 de participanţi care vor interacţiona prin video call cu reprezenţii Consiliul Judeţean Dâmboviţa vor primii un card de vizitare gratuită a obiectivelor turistice aflate în administrarea Complexului Naţional Muzeal „Curtea Domnească” Târgovişte.
Accesul vizitatorilor pe platforma #TTRVirtual2021 este gratuit şi se face pe baza înregistrării înainte de începerea târgului, standurile virtuale putând fi vizitate din confortul casei.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Parteneriat între ANPC şi Cruce Roşie, privind creşterea continuă a nivelului de informare şi educare a cetăţenilor privind drepturile consumatorilor

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a încheiat un acord de parteneriat cu Societatea Naţională de Cruce Roşie din România (SNCRR) având ca scop promovarea de relaţii constante în domeniile conexe competenţelor proprii fiecărei instituţii, intensificarea legăturilor de colaborare reciprocă în acţiunile fiecărei instituţii sau în acţiuni comune, precum şi […]