CLUBURILE DE BASCHET DIN ROMÂNIA, INVITATE LA UN UN SEMINAR DE MARKETING

Date:

Din dorința de a dezvolta si promova imaginea baschetului românesc, Federația Română de Baschet invită conducătorii și reprezentanții departamentelor de Marketing&Comunicare&Media ale tuturor cluburilor din LNBM, LNBF, L1BM si CN juniori, precum și conducătorii sucursalelor regionale FRB, să participe la un workshop cu tema „Strategia de marketing și comunicare a baschetului românesc”, eveniment organizat la sediul FRB, in perioada 19-21 aprilie 2023, cu mai multe intâlniri interactive.

Acest workshop este cel de-al doilea eveniment din seria de sesiuni de discuții și analize coordonată de domnul Mario Leo, CEO al companiei germane RESULT Sports, și va avea ca tematici principale identificarea problemelor cu care se confruntă baschetul românesc la nivel de comunicare și marketing digital sportiv, de la acțiunile și evenimentele FRB, până la activitatea Ligilor Nationale, cluburilor, antrenorilor, jucătorilor și mai ales a suporterilor și partenerilor, cu implementarea tuturor proiectelor și programelor care fac parte din Strategia FRB până în 2032.

Având o experiență vastă de consultanță la standarde ridicate în domeniu, domnul Mario Leo urmează să ofere, în calitatea sa de consultant al Federației Române de Baschet, exemple de bune practici, care să fie implementate în planul de dezvoltare și promovare a baschetului românesc. Astfel, ținând cont de pilonii principali ai Strategiei FRB (Participare, Guvernanță, Angajament și Marketing/Comercial), vom identifica împreună soluțiile optime pentru stabilirea și realizarea mai multor obiective pentru perioada următoare – implementarea unui sistem de certificare/licențiere FRB pentru marketing și comunicare digitală; sprijin de specialitate oferit cluburilor pentru o comunicare cât mai vizibilă și de impact în social-media și nu numai, cu un conținut unitar, atât la nivelul ligilor și campionatelor naționale, cluburilor, cât și a antrenorilor, jucătorilor și a altor participanți la activitatea baschetbalistică din România; promovarea proiectelor sociale și educaționale; atragerea de sponsori/parteneri; generarea unor ghiduri de bune practici la nivelul competițiilor naționale, regionale și locale; mărirea gradului de impact în rândul suporterilor; promovarea conceptului “One Basketball Family”; generarea unor chestionare pentru cluburi, antrenori, jucatori și suporteri, etc.

Workshopul se va desfășura în perioada 19-21 aprilie, după cum urmează:
– În 19 aprilie, orele 16:00 – 19:00, întâlnire interactivă cu reprezentanții Departamentelor Ligi Naționale și Comunicare&Media din cadrul FRB
– În 20 aprilie, orele 10:00 – 14:00, întâlnire interactivă cu factori decizionali din cadrul FRB iar după-amiaza vizionarea unui meci din cadrul Play-Off LNBM Mozzart Bet, ediția 2022-2023
– În 21 aprilie, cu începere de la ora 14:00, la sediul Federației Române de Baschet, din București, Bulevardul Basarabia 39, întâlnire interactivă cu reprezentanții cluburilor afiliate la FRB.

Considerăm prezența dumneavostră la întâlnirea din data de 21 aprilie (ora 14), drept o dovadă majoră de interes în dezvoltarea și promovarea baschetului românesc la nivel național, precum și în comunitatea locală pe care o reprezentați, având astfel o oportunitate deosebită de a explora noi modalități de a vă crește veniturile cluburilor, de a atrage noi sponsori și parteneri, de a atrage un număr mai mare de spectatori, dar și să obțineți sprijinul autoritaților locale și teritoriale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

FILMUL DESPRE CALIFICAREA NAȚIONALEI LA EURO 2024, DIFUZAT ȘI LA TÂRGOVIȘTE

Spectatorii vor descoperi cele mai interesante momente din aproape...

Aproape 80 de străzi din Târgoviște reabilitate în ultimii patru ani

Constructorii continuă lucrările pe Strada Grigore Alexandrescu, din Târgoviște....

Mare atenție când cumpărați fructe și legume 

Atunci când mergem la cumpărături pentru fructe și legume,...