Aproape 100.000 de apeluri, soluționate de agenții Call Center în trimestrul I

Date:

În primul trimestru al anului curent, agenții Call Center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice și au efectuat 4.113 sesiuni CHAT pentru asistența contribuabililor în domeniul fiscal. 

 În aceeași perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării și depunerii Declarației unice, iar alte 32.224 de solicitări de asistență, recepționate prin intermediul Formularului Unic de Contact și Spațiul Privat Virtual (SPV), au fost soluționate, majoritatea într-un termen de sub 20 de zile. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular

Știri
Dâmbovița

Pantaloni pentru bărbați – de la clasici jeans la modele elegante

Pantaloni pentru bărbați sunt un element indispensabil al garderobei...

Jandarmii montani sunt la datorie 

Sezonul rece aduce cu sine peisaje spectaculoase în Munții...

Jandarmii și polițiștii dâmbovițeni au desfășurat o acțiune informativ-preventivă în Târgoviște

TJandarmii din Dâmbovița, împreună cu polițiștii din Compartimentul de...

Fermierii care nu respectă programul de lucru al angajaților din fermă pierd subvențiile!

O nouă măsură împotriva fermierilor care nu respectă orarul...