Vremea bună permite continuarea lucrărilor la viitoarea autogară a Municipiului Târgovște

Primarul Cristian Stan, cei doi viceprimari – Monica Ilie și Cătălin Rădulescu și administratorul public Gabriel Boriga au fost pe șantierul deschis pe Calea Ialomiței, în vecinătatea Complexului de Natație, unde se construiesc un depou și viitoarea autogară a Municipiului Târgoviște, una dintre componentele de bază ale proiectului de modernizare a
transportului public local.
„Ne aflăm pe șantierul unde se află în construcție viitoarea autogară a Municipiului Târgoviște. Este un proiect foarte complex, care vizează pe de o parte construirea unei autobaze iar pe de altă parte o stație de capăt, toate acestea în cadrul unui proiect de aproximativ 50 de milioane de lei. Este vorba despre modernizarea transportului public în comun din Municipiul Târgoviște și care include și o componentă importantă de infrastructură. În afara lucrărilor de aici, această investiție presupune și alte lucrări importante, cum ar fi construirea unui pod nou peste canal, de asemenea reabilitarea podului existent, totodată reabilitarea unor străzi importante din municipiu: Bulevardul Regele Carol l, Bulevardul Mircea cel Bătrân, străzile Gării și Locotenent Stancu Ion, reabilitarea pasarelei peste calea ferată, de la Pavcom. Proiectul presupune și modernizarea stațiilor de traseu. Vor fi stații independente din punct de vedere energetic, practic va fi o schimbare majoră a ceea ce înseamnă infrastructura de transport public local.”
Primarul Cristian Stan a ream intit că, la acest moment, în Târgoviște circulă 28 de autobuze noi Mercedes Benz Citaro-Hybrid și că mai este semnat un contract de furnizare pentru încă 12 asemenea mijloace de transport în comun. În concluzie, în aproximativ un an-un an și jumătate, Târgoviștea va dispune de unul dintre cele mai moderne sisteme de transport public local din România. În total, întregul sistem de transport public local va beneficia de investiții în valoare de 160 de milioane de lei, pe toate componentele – infrastructură specifică de transport, modernizarea coridoarelor de transport, mijloacele de transport, depou, autog-ară, două stații de capăt – la Oțel-Inox și IJTL, stații de trasee, sistem de ticketing.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Personalul din centrele rezidențiale are de ales: ori se vaccinează, ori plătește testarea din propriul buzunar!

Potrivit unui proiect de ordonanță de urgență, furnizorii de servicii sociale publici și privați vor fi obligați să solicite personalului din centrele rezidențiale dovada vaccinării, rezultatul unui test negativ sau dovada trecerii prin boală în ultimele șase luni.Costurile testării se suportă de către angajat, iar în cazul în care vaccinarea […]