TRANSPORTUL DE PERSOANE, VERIFICAT DE POLIŢIA ROMÂNĂ ŞI I.S.C.T.R.

Poliţiştii rutieri desfăşoară, la nivel naţional, sub coordonarea Direcţiei Rutiere, împreună cu inspectori din cadrul Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier, o acţiune pentru reducerea accidentelor rutiere în care sunt implicate autovehicule destinate transportului public de persoane.
În perioada 2 – 22 noiembrie 2020, în teren, au fost prezenţi 4.593 de poliţişti, alături de inspectori I.S.C.T.R., care au acţionat pentru verificarea respectării normelor legale ce reglementează activitatea de transport public de persoane şi a celor privind circulaţia pe drumurile publice, precum şi respectarea măsurilor impuse pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
În cadrul activităţilor, au fost verificate 34.709 autovehicule şi au fost aplicate 18.473 de sancţiuni contravenţionale.
Cele mai multe sancţiuni contravenţionale, 6.983, au fost aplicate la Legea nr. 55/2020, pentru nerespectarea prevederilor privind prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
Şoferilor care nu au respectat perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă, le-au fost aplicate, în total, 455 de sancţiuni contravenţionale, la O.G. 37/2007, privind stabilirea cadrului de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă ale conducătorilor auto şi utilizarea aparatelor de înregistrare a activităţii acestora.
Celor care au pus în pericol siguranţa traficului rutier, le-au fost aplicate 75 pentru conducerea vehiculelor sub influenţa alcoolului şi 317 pentru defecţiuni la sistemul de iluminare sau semnalizare.
De asemenea, 196 de sancţiuni au fost aplicate pentru încălcări ale Hotărârii Guvernului nr. 69 din 2012.Ca măsuri complementare, au fost reţinute 709 permise de conducere şi 376 de certificate de înmatriculare, fiind dispuse şi 111 imobilizări de vehicule.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

CJ Dâmboviţa susţine demersurile în implementarea celui mai mare proiect pentru infrastructura de apă şi apă uzată din judeţul Dâmboviţa

Documentaţiile pentru primele două loturi ale celui mai mare proiect de infrastructură pentru apă şi apă uzată, din judeţul Dâmboviţa au fost încărcate în Sistemul Informatic de Achiziţii Publice (SICAP), începând cu data de 27 noiembrie 2020, urmând ca, în cel mai scurt timp, să fie licitate de firmele specializate […]