Serviciile de telefonie, internet, televiziune prin cablu, energie electrică şi serviciile bancare, cele mai reclamate la OPC Dâmboviţa

În cadrul şedinţei Colegiului Prefectural Dâmboviţa, a avut loc şi prezentarea raportului de activitate al OPC Dâmboviţa. Comisarul Constanţa Ghirdoveanu, a făcut prezentarea activităţii desfăşurată de către OPC Dâmboviţa în primele şase luni ale acestui an.
În primele şase luni, comisarii OPC Dâmboviţa au realizat 677 de controale. Peste 240 de controale din cele 677, au avut la bază tematica stabilită la nicel naţional. Au fost luate la verificat toate magazinele care comercializează produse cosmetice, alimente precum şi societăţile care comercializează cauciucuri second-hand.Nu au fost ocolite spălătoriile auto, curăţătoriile şi magazinele de jucării.
Alte 109 controale au avut loc în urma tematicilor stabilite de OPC Dâmboviţa. S-au desfăşurat şi nouă controale operative. Nu în ultimul rând, alte 320 de controale au avut loc ca urmare a petiţiilor venite din partea cetăţenilor.
Ca urmare a acestor controale s-au aplicat amenzi în valoare de 53.000 de lei. S-au aplicat şi avertismente,164 la munăr, şi au retrase şi produse de la comercializare în valoarede
725 de lei.
Numărul petiţiilor înregistrate de OPC Dâmboviţa în primele şase luni ale acestui an este de 524 de petiţii ale consumatorilor.
Cele mai reclamate servicii au fost cele de telefonie mobilă, serviciile de furnizare internet,servicii televiziune prin cablu, servicii furnizare energie electrică şi nu în ultimul rând serviciile bancare.
Reclamaţiile şi sesizările adresate OPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice.
Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. „Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează”, conform
art. 7 din O.G. nr. 27/2002.
Cum depuneţi o reclamaţie?
În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor, in functie de raza teritoriala in care isi desfăşoară activitatea operatorul economic reclamat.Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.
Pentru a depune o reclamaţie în format electronic se completeză FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

A început asfaltarea Străzii Cetăţii

Cu toată vremea nefavorabilă, constructorii fac tot ce pot pentru respectarea graficului de execuţie la modernizarea Străzii Cetăţii. Este o arteră rutieră foarte circulată, cea mai scurtă legătură dintre intrarea principală în Spitalul Judeţean de Urgenţă şi zona centrală a municipiului Târgovişte, de unde şi necesitatea de a fi redeschisă […]