Published On: lun, Apr 10th, 2017

Ministrul Trasporturilor, Răzvan Cuc a vizitat obiectivele de infrastructură de transport de la Tărtăşeşti, Titu, Târgovişte, Viişoara şi Pucioasa

Ministrul Trasporturilor, Răzvan Cuc, Stefan ioniţă, directorul general al Companiei Naţionale pentru infrastructură Rutieră şi Marius Chipăr, directorul CFR infrastructură s-au aflat într-o vizită de lucru în judeţul Dâmboviţa. Vizita a început în comuna dâmboviţeană Tărtăşeşti şi a continuat în oraşul Tiitu unde s-a vizitat Gara Titu.
Au fost prezenţi prefectul judeţului Dâmboviţa, Antonel Jîjîie, preşedintele CJ, Alexandru Oprea, vicepreşedintele CJ Alin Manole, senatorul Titus Corlăţean, senatorul Adrian Ţuţuianu, Vlad Oprea şi alţi directori din cadrul CJ Dâmboviţa.
Conducerea Primăriei Târgovişte a primit vizita ministrului Transporturilor
Delegaţia ministerială a continuat vizita pe DN 71, la podul Viişoara pe DN 72. La orele prânzului, ministrul Transporturilor a ajuns în municipiul Târgovişte. Oficialii Primăriei Târgovişte şi directorul RAR Dâmboviţa, Gheorghe ivan au primit vizita ministrului. Au fost analizate intrările în municipiul Târgovişte (Târgovişte -Câmpulung DN 72 A, Târgovişte – Răzvad DN 72, Târgovişte -Aninoasa DN 71) şi s-a mers şi la amplasamentul noului sediu RAR şi la Gara Târgovişte.
Concluziile trase de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc cu privire la investiţiile drum de legătură A1-Titu, Bâldana -Titu şi Bâldana-Titu-Târgovişte-Sinaia, au fost prezentate în cadrul unei conferinţe de presă la sediul PSD Dâmboviţa:
„După cum ştiţi, în Master Planul General de Transport, documentul strategic care ne permite accesarea fondurilor europene pentru dezvoltarea obiectivelor de infrastructură din România, avem identificat, ca şi obiectiv pentru judeţul Dâmboviţa, drumul de legătură A1 – Titu- Bâldana-Sinaia. Este un proiect amplu, dar o să-l discutăm pe sectoare. Pentru drumul A1 -Titu, un proiect de 14 km, la nivelul CNAIR avem un studiu de fezabilitate din 2008, care presupune ca acest drum să fie la profil de o bandă pe sens. Dar, întrucât în Master Plan a fost identificat la două benzi pe sens, am discutat cu conducerea Companiei şi, spre sfârşitul lunii aprilie, vom lansa spre achiziţie procedura de revizuire SF şi Pt în sensul lărgirii drumului la patru benzi, urmând ca apoi să scoatem la licitaţie pentru execuţie drumul.
Pentru sectorul Titu-Bâldana, un proiect cu o lungime de 21,4 km şi o valoare de aproximativ 50 de milioane euro, suntem în curs de pregătire a documentaţiei de atribuire pentru proiectare + execuţie şi vom urca proiectul pe SEAP undeva la sfârşitul lunii aprilie începutul lunii mai.
Pentru sectorul 3, Bâldana-Târgovişte -Sinaia. Pe 3 aprilie, am trecut prin CTE-ul Companiei proiectul, a fost avizat de toată Compania; urmează să trecem acest obiectiv şi prin CTE-ul ministerului şi să aprobăm hotărârea de guvern privind indicatorii tehnico-economici. Este un proiect ambiţios, 103 km şi 400 milioane euro valoare, tot pe POIM. La începutul semestrului 2 vom urca pe SEAP achiziţia publică pentru proiectare şi execuţie lucrări. Vă spuneam că aceste proiecte sunt idetnificate în Master Plan. Asta înseamnă că niciodată nu vom avea probleme de finanţare pe ele. Deci, în momentul când se lansează, bani vor fi pentru a putea finaliza. Aici, bineînţeles, suntem condiţionaţi şi de eventuale contestaţii şi de competenţa firmelor care vor derula aceste proiecte. Dar, din partea Ministerului, termenele asumate se vor respecta.”, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc nu a ratat ocazia de a vizita Muzeul Comunismului din Târgovişte
Deşi nu era în program, Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor a făcut şi o vizită la Muzeul Comunismului. Vizita ministerială a continuat pe traseul Târgovişte – Pucioasa – Fieni – Moroeni (inclusiv Gara Pucioasa, poduri Pucioasa). Delegaţia ministerială a ajuns şi la Pucioasa
Delegatia din care au mai facut parte si directorii CNAIR si CFR infrastructură, a ajuns si la Pucioasa unde, in ciuda timpului nefavorabil, au vizitat toate punctele sensibile ale oraşului, gestionate de direcţiile ministerului.
Discuţiile au început la podurile peste Bizdidel unde edilul Constantin Ana a susţinut cu tărie ca în momentul finalizării receptiei podului provizoriu sa se circule pe el pe direcţia Târgovişte – Sinaia, urmând ca pe sensul Sinaia – Târgovişte sa se folosească podul actual, până la intrarea lui în reabilitare.
Vizita a continuat la gară, clădire simbol a oraşului Pucioasa si totodata o poarta de intrare în oras. Am fost informaţi că după ce vor obţine avizele de la Ministerul Culturii, clădirea va intra intr-o reabilitare consistentă, pentru a i se reda strălucirea de altădată.
Oficialilor le-a fost prezentat şi centrul oraşului, pentru a vedea starea de degradare a trotuarelor din zona centrală, ce sunt tot proprietatea Companiei Naţionale Autostrăzi şi Infrastructură Rutieră. Le-a explicat primarul că a făcut adrese la CNAIR pentru a prelua aceste zone în vederea reabili-tarii si pentru ca sunt parte integrantă a proiectului pe POIM, nu pot fi cedate către autorităţile locale. Delegaţia ministerială a dat asigurări că proiectul Baldana-Targoviste-Pucioasa-Sinaia va fi scos la licitaţie în trimestrul III, urmând ca oraşele sa fie tratate cu prioritate.
La sediul Primăriei Pucioasa s-a discutat o altă problemă foarte importanta a orasu-lui: porţiunea din DN71 cuprinsă între podul de la intrare si cartierul Filatura. Primarul Constantin Ana şi-a luat angajamentul în faţa ministrului ca va face tot posibilul pentru a reface canalizarea în zona cu probleme, si ca va face recepţia până in luna iulie, urmând ca în aceste condiţii DRDP sa toarne un covor asfaltic pe toată suprafaţa aflată astazi intr-o stare deplorabilă.

About the Author

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>