ISJ solicită cooperarea agenţilor economici la fundamentarea planului de şcolarizare pentru învăţământul profesional şi tehnic

In judeţul Dâmboviţa, în anul şcolar 2018-2019 sunt cuprinşi în forme de învăţământ profesional şi tehnic peste 10.000 de elevi, care se pregătesc în domenii diverse, pornind de la industrie alimentară şi turism până la producţie media, protecţia mediului, mecanică, electric, electronică-automatizări, economic, comerţ, agricultură, sănătate şi asistenţă pedagogică etc.
Cele 21 unităţi cu învăţământ profesional şi tehnic şcolarizează elevi în peste 400 de clase, calificările fiind corelate cu cu piaţa muncii la nivel local, judeţean sau naţional.
Pentru că în perioada următoare se realizează fundamentarea proiectul planului de şcolarizare, sunt aşteptate propunerile din partea operatorilor ecoIn judeţul Dâmboviţa, în anul şcolar 2018-2019 sunt cuprinşi în forme de învăţământ profesional şi tehnic peste 10.000 de elevi, care se pregătesc în domenii diverse, pornind de la industrie alimentară şi turism până la producţie media, protecţia mediului, mecanică, electric, electronică-automatizări, economic, comerţ, agricultură, sănătate şi asistenţă pedagogică etc.
Cele 21 unităţi cu învăţământ profesional şi tehnic şcolarizează elevi în peste 400 de clase, calificările fiind corelate cu cu piaţa muncii la nivel local, judeţean sau naţional.
Pentru că în perioada următoare se realizează fundamentarea proiectul planului de şcolarizare, sunt aşteptate propunerile din partea operatorilor eco-

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

POT CE POŢI ŞI TU, ANGAJEAZĂ-MĂ! - 3 decembrie, Ziua Internaţională a Persoanelor cu Dizabilităţi

Sub egida POT CE POŢI Şl TU, ANGAJEAZĂ-MĂ!, Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă marchează „Ziua internaţională a persoanelor cu dizabilităţi”, prin organizarea la nivel naţional a unor evenimente care să asigure atât dialogul dintre factorii care pot contribui la ocuparea forţei de muncă din rândul persoanelor cu dizabilităţi, […]