Întâlnire cu contribuabilii pe tema caselor de marcat electronice

Vineri, 19.10.2018, începând cu ora 12.00, la sediul Direcţiei Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti se va desfăşura o întâlnire cu contribuabilii care va avea tema „Case de marcat – facilităţi, obligaţii, termene”. Operatorii economici care au obligaţia de a utiliza case de marcat electronice fiscale, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sunt aşteptaţi în strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialiştii ANAF vor răspunde la întrebările legate de tema sesiunii de asistenţă.
Înscrierile se fac, în limita locurilor disponibile, utilizând Formularul de contact de pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat Ghidul cu privire la înregistrarea informaţiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum şi la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare -în etapa pre-operaţionalizare registru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Târgovişte: Vineri are loc Bursa locurilor de muncă pentru absolvenţi

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Dâmboviţa, în parteneriat cu Consiliul Judeţean Dâmboviţa organizează „BURSA LOCURILOR DE MUNCĂ PENTRU ABSOLVENŢI”. Evenimentul va avea loc vineri, 19 octombrie 2018 la Târgovişte în incinta Clubului Studenţilor, din Str.Tineretului, nr. 1, începând cu ora 10.00. Agenţii economici care au locuri de muncă […]