Grădiniţa „Rază de Soare” din Târgovişte a participat la activitatea transnaţională de la Vratsa, Bulgaria

Pe parcursul a cinci zile, 18 – 22. 03.2019, patru cadre didactice de la Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 8 „Rază de Soare” din Târgovişte, unitate şcolară cu prestigiu în judeţul Dâmboviţa, au participat în Vratsa, Bulgaria la cea dea doua activitate transnaţională de învăţare/ predare/formare din cadrul Parteneriatului Strategic Erasmus + „Bridges for Social Inclusion”. Activitatea s-a derulat în cadrul Grădiniţei „Detska Vselena” – Vratsa.
Programul activităţii transnaţionale din Bulgaria a inclus:
– Vizită la Grădiniţa „Detska Vselena” din Vratsa
– Workshop alături de copiii cu vârsta de 4-5 ani din grupa „Slanchice”, pe tema „Art pedagogy” (Terapia prin artă). Cadrele didactice au lucrat alături de copii, flori pentru Scufiţa Roşie; – Activitate matematică susţinută de copii cu vârsta de 5-6 ani, din grupa „Usmivka” cu tema „Interactive techniques and games to promovate the childhood” (Tehnici interactive şi jocuri pentru a promova copilăria). Cadrele didactice au participat alături de copii la desfăşurarea jocurilor, tranziţiilor, rutinelor;
– Workshop – activitate cu părinţii şi copiii de 3 ani de la grupa „Bonbon” cu tema „Interactive with parents – a factor for the development of the childşs personality” (Interacţiunea cu părinţii, factor de dezvoltare a personalităţii copilului). Aici cadrele didactice au fost invitate să lucreze alături de copii şi părinţii acestora o pâine tradiţională bulgărească” pilka”.
– Întâlnire cu reprezentanţi ai municipalităţii din Vratsa – Bulgaria
– Vizitarea obiectivelor turistice şi culturale reprezentative.
– Evaluare – aplicare de chestionare privind activitatea desfăşurată în mobilitatea din Bulgaria şi înmânarea certificatelor de participare.
Proiectul Erasmus+ „Bridges for social inclusion”, nr. 2018- 1-RO 01-KA229-049220, implementat de Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 8 „Rază de Soare” din Târgovişte, coordonator Moldoveanu Elisabeta are ca parteneri Bulgaria, Grecia, Ungaria, Turcia şi Polonia. Proiectul urmăreşte prin activităţile propuse creşterea gradului de implicare a profesorilor, preşcolarilor, părinţilor, membrilor comunităţii în activităţi de promovare a valorilor europene, a gradului de adaptare şi integrare a preşcolarilor la viaţa şcolară şi socială şi reducerea abandonului şcolar precum şi îmbunătăţirea calităţii procesului educaţional, prin realizarea unei educaţii centrate pe copil, prin adaptarea curriculu-mului la nevoile curente ale copilului, a familiei lui, a comunităţii locale.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Alocaţii majorate pentru 19.000 de copii dâmboviţeni

Majorarea alocaţiilor pentru copii a intrat în vigoare de luni, iar plata aferentă lunii aprilie se va face în mai. Începând cu luna aprilie 2019, alocaţia pentru copii a crescut la 300 de lei pentru copiii cu vârste de până în doi ani şi la 150 de lei pentru copiii […]