CJ Dâmboviţa a primit aprobare şi trece la etapa următoare pentru Inelul 2 de centură al municipiului Târgovişte şi Inelul de centură pentru oraşele Pucioasa şi Fieni

Membrii Comisiei Tehnice a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au aprobat studiile de prefezabilitate ale CJ Dâmboviţa pentru Inelul 2 de centură al municipiului Târgovişte şi Inelul de centură pentru oraşele Pucioasa şi Fieni. Prezentarea studiilor a fost făcută chiar de preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa, Corneliu Ştefan, alături de proiectanţii celor două studii de prefez-abilitate şi de colegii din Consiliul Judeţean Dâmboviţa. „Am susţinut importanţa vitală a celor două drumuri pentru reţeaua rutieră judeţeană, dar şi naţională. De asemenea, argumentele noastre şi capacitatea administraţiei judeţene de a implementa cele două proiecte au dus la aprobarea celor două studii de către Comisia Tehnică a CNAIR”, a transmis vestea cea bună şeful administraţiei judeţene.
Acest lucru înseamnă că proiectele au mai făcut încă un pas extrem de important: „Un pas pot spune istoric, pentru dezvoltarea judeţului nostru şi pentru crearea celor mai bune condiţii de trafic pentru toţi dâmboviţenii, dar şi pentru cei care ne tranzitează judeţul. Ceea ce s-a întâmplat astăzi la CNAIR marchează trecerea la cealaltă etapă de pregătire, respectiv elaborarea studiilor de fezabilitate. Vreau să le mulţumesc pe această cale tuturor membrilor Comisiei Tehnice a CNAIR pentru că au înţeles necesitatea realizării acestor două inele de centură, dar şi pentru deschiderea şi dialogul constructiv pe care l-am avut în toată această perioadă”, a declarat preşedintele CJ, Corneliu Ştefan.
Inelul 2 de Centură al municipiului Târgovişte are următoarele caracteristici principale:

  • Lungimea totală a traseului este de 15,28 km. Vom avea 4 benzi, câte 2 pe sens, iar fiecare bandă va avea 3,5 m lăţime. Zona dintre cele două sensuri va fi delimitată cu parapete de tip semigreu de 3 m lăţime. Ca suprafaţă a drumului, inclusiv bretele, vorbim de 392.840 mp. Drumul de centură va avea 2.400 de metri de poduri şi pasaje care, însumate, au suprafaţa de 60.000 mp. Inelul 2 de Centură al municipiului Târgovişte va fi prevăzut cu 5 intersecţii amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere, o turbogiraţie la intersecţia cu DN 71, 9 pasaje rutiere şi 3 poduri peste cursurile de apă pe care le întâlneşte.
  • Ca sumă, la momentul studiului de prefezabilitate, valoarea estimată a Inelului 2 de Centură este de 727.433.811,72 lei (inclusiv T.V.A.).
    Inelul de centură al oraşelor Pucioasa şi Fieni are următoarele caracteristici:
  • O lungime de 15,13 km, 4 benzi, câte 2 pe sens, fiecare bandă va avea 3,5 m lăţime. Zona dintre cele două sensuri va fi delimitată cu parapete de tip semigreu de 3 m lăţime.
  • Drumul de ocolire a celor două oraşe are prevăzute 8 pasaje, 7 poduri şi o punte pietonală.
    Totalul general necesar pentru

„Drumul de legătură la DN 71 pentru asigurarea optimizării traficului rutier şi accesibilităţii în zonele urbane ale oraşelor Pucioasa şi Fieni” este de 782.217.718,07 lei (inclusiv T.V.A.).
„Impactul economic al acestor două drumuri de centură va fi unul uriaş. Creăm toate condiţiile pentru noi investiţii, scoatem în afara localităţilor traficul greu şi, la fel de important, vom circula în siguranţă pe cele două noi tronsoane de drum”, a mai spus preşedintele CJ.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă este pentru România mai degrabă Planul Naţional de Amânare şi Incompetenţă

România rămâne codaşa Europei, deja fiind 17 ţări care au PNRR-urile aprobate şi care urmează să încaseze şi primii bani. Social-democraţii condamnă modul „incalificabil” în care premierul Florin Cîţu şi ministrul Investiţiilor şi Fondurilor Europene Cristian Ghinea „îi mint şi-i dezinformează cu premeditare pe români”.„Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă […]