Call-center la dispoziţia păgubiţilor din accidente rutiere

In cadrul Biroului Asigurătorilor Auto din România (BAAR) va funcţiona un call-center cu program extins, la dispoziţia consumatorilor de asigurări şi păgubiţilor din accidente rutiere. Principalul element de noutate este că acest serviciu va putea prelua inclusiv reclamaţii şi petiţii ale reclamanţilor, pe care să le direcţioneze, ulterior, către firmele de asigurare vizate.
Infiinţarea noii structuri este binevenită, având în vedere că singura instituţie care poate colecta în prezent plângeri în ceea ce priveşte firmele de asigurare este Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), prin Direcţia Relaţii cu Publicul, Petiţii şi Educaţie Financiară.
Direcţia are proceduri interne prin care poate chema firmele de asigurări la discuţii şi, în cazuri grave de abuz, să apeleze la alte direcţii din ASF (în general direcţia supraveghere) pentru a lua măsuri de sancţionare. Funcţionarii call center-ul BAAR vor avea la rândul lor posibilitatea de a se adresa firmelor de asigurare pentru a rezolva problemele invocate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Exporturi mai mari cu 8,5%

Exporturile realizate de agenţii economici dâmboviţeni în perioada ianuarie-noiembrie 2017 au depăşit 633 milioane de euro, fiind în creştere cu 8,5% faţă de perioada corespunzătoare din anul 2016. In structura exporturilor, patru din cele nouă secţiuni de bunuri din Clasificarea Standard de Comerţ Internaţional au deţinut împreună 89,3% din totalul […]