Automatizarea procesării documentelor de popriri la 371 de sucursale BCR

Radu GEORGESCU

La începutul acestui an, Banca Comercială Română (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesării documentelor de popriri la nivelul a 371 dintre sucursale cu o soluţie furnizată de Zipper România.
Sistemul asigură extragerea automată a datelor din documente, folosind tehnologiile AI şi Machine Learning, ce au la bază algoritmi si reguli de business ce automatizează prelucrarea zilnică a peste 4.000 de popriri. Documentele sunt preluate, în format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecătoreşti şi Direcţii de Taxe şi Impozite Locale, fiind întroduse ulterior în format digital.
Soluţia Document Automation generează automat răspunsuri către executori, în funcţie de acţiunea întreprinsă şi le transmite în format electronic către adresele de email. Programul prezintă şi o zonă de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (înfiinţare/sistare/suspendare/actualizare poprire/insolvenţă), volumul de documente în lucru, numărul de documente procesate (înfiinţate sau nu), nivelul de încărcare al angajaţilor etc.
De unde a apărut necesitatea implementării soluţiei Document Automation?
„Într-o perioadă în care tehnologia avansează rapid si diversitatea datelor din documente este tot mai complexă, utilizarea unei soluţii de automatizare de tipul Document Automation a devenit o necesitate pentru sistemul bancar, explică dl Doru Vîjiianu, director general Zipper România. Prin automatizarea proceselor de înregistrare a datelor, se eficientizează timpul petrecut anterior de angajaţii băncii cu introducerea manuală a unui număr considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra şi direcţiona eforturile către operaţiuni mai benefice pentru bancă şi pentru clienţii acesteia. Automatizarea nu mai este doar o tendinţă, ci a devenit o necesitate pentru bănci deoarece reuşeşte să acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor şi oferă control total asupra întregului flux de procesare, eliminând riscul pierderii documentelor”, a încheiat dl Doru Vîjiianu.
Care sunt avantajele majore ale implementării soluţiei de automatizare?
Soluţia de automatizare standardizează modul de lucru şi eficientizează timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acurateţe şi verifică automat datele colectate, eliminând rata apariţiei erorii umane. Document Automation recunoaşte automat datele din documente, indiferent de format sau de limba în care sunt emise şi extrage datele din dosarele cu pagini multiple, îndiferent de locul în care se regăsesc acestea în documente.
Zipper România face parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România, la Cluj-Napoca şi Bucureşti şi unul în Moldova, la Chişinău, compania acoperă nevoile de procesare ale companiilor din regiune, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o firmă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

9 alerte, în ceea ce priveşte măştile aflate la comercializare în ţările Uniunii Europene, dintre care 3 aparţin României

Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare al Uniunii Europene – RAPEX a validat alte 9 alerte, în ceea ce priveşte măştile aflate la comercializare în ţările Uniunii Europene, dintre care 3 aparţin României.Acestea au fost semnalate de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), instituţie abilitată să reprezinte România în […]