„4 Ani Şi O Vară” – O expoziţie cu totul specială la Liceul de Arte „Bălaşa Doamna”

Pentru fiecare dintre cei prezenţi, vernisajul expoziţiei „4 Ani Şi O Vară” a însemnat, dincolo cu revederea cu tânăra creatoare Mădălina Necula, o manifestare inedită, în acelaşi timp un mesaj subtil, de mulţumire şi recunoştinţă, pentru foştii profesori, un îndemn pentru foştii colegi din clasele mai mici ale Liceului de Arte „Bălaşa Doamna”, pentru care autoarea a fost şi a rămas un exemplu.
„Inedită” pentru că, aşa cum a explicat profesoara Briena Costache, a fost „pentru prima oară când un absolvent al Liceului „Bălaşa Doamna” pleacă în primăvară şi se întoarce în toamnă, să ne prezinte rodul muncii sale”. Şi ajunşi aici este datoria noastră să spunem că Mădălina Necula a reuşit, prin rezultatele de până acum, să iasă din tipare chiar şi prin prisma standardelor acestei prestigioase instituţii preuniversitare. După promovarea examenului de Bacalaureat, în vara trecută, a fost admisă prima pe listă (a avut media cea mai mare – 9.66) la Secţia Modă – Design Vestimentar din Universitatea Naţională de Arte Bucureşti. Nu a uitat însă o clipă de unde a plecat, de prof. Larisa Marea ori ceilalţi dascăli care au îndrumat-o spre o carieră atât de promiţătoare. Le-a mulţumit pentru munca dumnealor, pentru ce au făcut pentru ea şi, de acum studentă de top a Universităţii Naţionale de Arte, le-a spus liceenilor că nimic nu se poate realiza fără muncă, perseverenţă şi modestie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

Ovidiu Ro şi Inspectoratul Şcolar Dâmboviţa, parteneri în Programul "Fiecare copil merită o poveste!"

La nivelul judeţului Dâmboviţa a debutat Programul „Fiecare copil merită o poveste”, cu un atelier de literaţie la care au participat 30 profesori de învăţământ preşcolar – metodişti şi responsabili de cercuri pedagogice. Pe bază de voluntariat, aceştia vor deveni formatori în tehnici de predare centrate pe dezvoltarea literaţiei – […]